Rádi bychom přijali do našeho týmu svědomitou a pracovitou osobu, která bude chtít přispět svými organizačními a komunikačními dovednostmi k podpoře výkonu naší společnosti, činností na recepci.

Náplň práce:
řízení provozu recepce
komunikace s obchodními partnery – příchozí návštěvy, e-maily, telefonáty
administrativní podpora jednotlivým oddělením společnosti
plnění ad-hoc úkolů
Požadujeme:
SŠ vzdělání
znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace
dobrá znalost práce na PC (excel, power point)
samostatnost, spolehlivost a pečlivost
vysoké komunikační a organizační schopnosti
schopnost týmové práce a vstřícného jednání s klienty
ochota a schopnost dále se vzdělávat
Nabízíme:
odpovídající platové ohodnocení
extra bonusové hodnocení dle výkonu
zaměstnanecké výhody
profesní růst
mladý a týmový kolektiv
moderní kanceláře s výbornou dostupností na Praze 9, Harfa Office Park
Benefity:
Příspěvek na dovolenou
Mobilní telefon
Nadstandardní lékařská péče
Sleva na firemní výrobky/služby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Příspěvek na dopravu
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy
Školení
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Firemní akce
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím e-mailem Váš strukturovaný životopis a „motivační dopis“.
Před odesláním svého životopisu se seznamte s Podmínkami ochrany osobních údajů společnosti KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o., které naleznete na tomto odkaze.